Mina besökare
Totalt:

Är det bara bluff??



har precis kommit hem från ett underbart arbetspass ja gillar mina arbetskamrater som fan... =)

Mindre underbart är att echinaforze är bluff eller inte riktigt kanske,men ja var ju helt frälst i denna produkt.som ni kanske kommer ihåg så jag känner mig lite lurad när jag nu inser att det enda den gjorde var nog bara att den sköt upp eländet...

men jag ska väll inte såga den helt för det är ju himla bra om det inte passar att vara sjuk för tillfället för då kan man ju skjuta  upp det tills att man har tid och lust att vara sjuk...ha ha som om man någonsin har det...

jag mår riktigt skiiiit, har en huvudvärk som inte är av denna världen...kallsvettas å de bara värker i kroppen...inte särskilt unikt he he men man tycker ju så synd om sig själv när man mår så här, de får man väll???

fick även klänningen idag, ha ha tight som fan va den, så får nog bli ngn slags mirakel kur en månad framöver nu...

ja ja nu säger en trött malin godnatt till er alla

puss på er....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0