Mina besökare
Totalt:

duktigt av mig ändå....

eftersom de inte fanns varken ork eller lust till något särskilt idag har jag nu passat på att ordna med musiken till festen...

de tog ju bara typ fem timmar.... he he .... my god
va ju tvungen och kolla upp så att låtarna verkligen va från 80 talet ska de va rätt så ska de =)
 
kommer ju även ha lite mer aktuell musik i slutet av kvällen men eftersom temat är 80tal så är det ju en fördel om man har bra musik ifrån rätt årtionde så att säga...

känner mig nu nöjd att jag har tagit tag i detta så kan ja lägga ner energin på annat... i mon blir det av å köpa dukar..hoppas hoppas ja hittar några roliga färger...

sov gott alla ni.... puss på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0