Mina besökare
Totalt:

En kaffe på de...

Jag har då jobbat hela tre timmar idag, 7-10, så nu e jag ledig resten av dan...skönt... =)

Jag var precis och handlade mat för frysen ekade alldeles för tom 600 spänn blev det, men fanns mycket extra priser denna vecka så var ju himla bra...passade på å frosta av min andra frys för de va ju verkligen inte en dag för tidigt...

Svider i ögonen av trötthet för sov inte många timmar i natt heller så nu sitter jag i valet och kvalet, sova eller städa???
har iaf ingen disk men är grejer precis överallt å blir galen...hm blir nog iaf lite hem till gården först av allt ,
å ja, jag gillar faktiskt det =)

Om det går enligt planerna ska jag ju träffa johanna ikväll, var alldeles för länge sen vi umgicks hon å ja, ha ha nu loggade hon precis in på msn.. när man talar om trollen =)

=)  nu kom new york new york med Frank sinatra, de e väll ändå en härlig dänga???jag älskar den iaf..

puss på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0