Mina besökare
Totalt:

go morrn kära ni!!!

Sitter här med frokost drinken, strax e det dags för möte på jobbet å sen är det fortsatt arbete tills nio i mon...

Eftersom jag har har oerhört oregelbundna arbetstider, med de menar jag att sex veckors schema med nätter, dagturer, morron turer, kvälls pass och helg pass...mitt schema är helt enkelt förlagd under all tid under dygnet..
Med detta följer dock mycket kvällar så blev chockad av mig själv när jag vaknade för en stund sen och hade diciplinen att gå upp så fort klockan hade ringt.. ja som vänt på dygnet å allt =)

Jag är tyvärr ingen morron människa så är därför skönt när man för en gångs skull känner sig piggvid denna tid.....

i morrn blir det götet med Mia, nu sättter jag sista hoppet dit i klädväg inför festen, så håll alla tummar ni har.. alex ledig ngt i mon på dan??


Nä nu måste jag göra mig i ordning, måste snart gå!!


Ha en underbar dag alla ni... puss på er...


Kommentarer
Postat av: Alex

Jobbar till fyra så efter det är jag din...=)

Är ni kvar så länge??

Puss.

2008-08-26 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0