Mina besökare
Totalt:

HAFT EN KANON HELG...



Trots två heldagar med jobb så är jag inte i närheten av så trött som jag brukar vara på söndagskvällen... såååå skönt =)

I lördags gick vi ner till torget där vi tog en fika b.la och i dag blev det a6 å shopping, himla mysigt =) spenderade sedan em/ kvällen med att fixa med grejerna som var inhandlade...
Det finns inget som är så roligt som å fixa med hemmet, I looooove it..

I mon ska jag äntligen träffa Liza å Meja (Meja är Lizas dotter) ska bli jätte mysigt, har inte umgåtts med dem på hur länge som helst så är ju lugnt på tiden...

Nu blir det en välbehövlig dusch, de där fejk foppa tofflorna ger ja inte mycket för...glömde tvätta av dem innan jag gick så mina stackars arbetskamrater får de inte lätt i mon...

Hoppas ni alla har haft en kanon helg nu säger jag godnatt å en puss får ni med =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0