Mina besökare
Totalt:

kom precis hem...


igår försov jag mig å blev därför en hysteriskt hastig resa till teres... därav inga inlägg igår...

Vi hade iaf en kanon dag med barnen, dem är ju föööör härliga....
blir mer och mer fäst vid dem för varje gång, okej så jag är inte "van" vid barn (eftersom ja då inte har några själv) och efter ett dygn (utan ngn vidare sömn på två nätter) så är man ganska död...
men hur trött ja än va innan ja skulle åka hem så bli man ju så glad när de små liven kryper upp hos en och  bara vill kramas och inte vill att man ska åka hem..I lööööve them....

vi kämpade en del med några kort jag ville scanna in till festen men hur vi än gjorde fick vi inte det till att funka... så frustrerande när man hållt på i evigheter med ngt... då blir man gaaaaaaaalen....och hatar allt som har med teknik att göra....
Men sen kom min kära vän på att vi skulle testa att ta kort på korten och tro det eller ej men det blev skit bra resultat... de trodde iaf inte jag var möjligt.....

va iaf underbart att träffa dem och Teres du är fantastisk, älskar dig gumman min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0