Mina besökare
Totalt:

Min dåliga självdiciplin tar sig i de mest konstiga former...

För fjärde dan i rad har jag sovit för länge, har ju lyckats vända på dygnet totalt denna veckan...och det är ju himla käckt att göra det veckan innan man ska tillbaka till verkligheten igen.. eller inte.... aahhh ...

det positiva med detta fenomen (jo de finns en positiv sak) är att för att lindra ångesten så tar jag mina promenader istället...å det är ju himla bra ändå....har skönt nog träningsvärk sen igår så nu ska ja på ett igen...

blir himla trött på mig själv men men, man är ju inte mer än människa...

en svettigare version hör av sig senare, ska berätta om gårdagen så kan ni nog få er ett garv eller två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0