Mina besökare
Totalt:

Min tradera oskuld är tagen....

Igår förstår ni hade Malin premiär på tradera....

Tänkte då även bjuda lite på mig själv här nu... he he...

Förstår om ni alla tänker att de e väll ingenting med att buda på tradera men heter man Malin så är och blir allt dramatiskt...

Jag var ute efter en 80- tals klänning till festen iaf som jag såg i söndags, auktionen gick ut igår 19:47.  Jag hade aldrig bjudit på något förr så var helt enkelt en tradera oskuld...

Å ni som känner mig vet att jag stirrar upp mig väldigt lätt, det är ju inte för inget att jag har magkatarr stup i kvarten...men iaf så började mitt stirrande ungefär två timmar innan... ja ja vet att jag är speciell...

Är nämligen så att min panik över vad jag ska ha på mig har varit ganska påtaglig sista tiden, eftersom jag då tvingar 40-50 pers att dra på sig en 80 tals outfit så är det ju en fördel om jag med har en....
Så när jag hittade denna kände jag ju bara att jag måste ha den å va därför nervös att någon annan skulle buda över i sista minuten..

Erika fick lugnt sig många skratt när ja satt å stirrade och Teres som är van vid tradera grejen fick sitta med mig i telefonen under tiden.
Hon - lugn som en filbunke Jag- helt uppe i det blå...

Så här utspelade sig våran dialog:

-säg till mig när det står att det är  två minuter kvar, säger Teres

- nu är det två minuter, ska ja skriva nu då?? vad ska ja skriva??hur mycket??ska ja skriva 250??, säger ja

-nä du ska inte skriva någonting jag ville bara att du skulle säga till när de var två minuter kvar så att jag skulle gå till datorn, säg till när det står en minut och då lägger du 250 kronor.

(här tänker malin " vadå gå till datorn är du inte redan där när det bara är två minuter kvar, å vadå vänta tills det står en minut det här går ju aldrig vägen å hon sa ju att hon kunde detta, nu får ja ju aldrig klänningen jävla skit, " )

-nu står det en minut ska ja lägga nu då¨
- ja lägg nu
-okej
-du ser du vann auktionen nu
-eh va???
-du fick den för 115 kr
-men ja la ju 250 kr
-ja, men det var på det priset auktionen slutade
-jaha så då är den min nu
-ja

Å ungefär här inser malin att någon "hjärnforskare" det blir hon ju aldrig....det visste jag så klart innan men ni förstår vad jag menar... tur att man har förstående vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0