Mina besökare
Totalt:

där sprack det..

den där lugna välbehövliga helgen blev det inte så mycket med tillslut ändå...ja ja va ju lugnt på fredagen iaf.. =)

Vi började kvällen med kaffe och satt å snackade på balkongen, jag osminkad iförd mjukisar.. sen gjorde jag som sagt mat och Mia hade fått en flaska vin som hon tog med sig..
lyssnade på mycket skön musik och hade det kanon mysigt...

Sen över en cigg sa Mia att vi kanske skulle gå ut å ta en öl... å vi dividerade fram och tillbaka om vart man egentligen kan gå i jönköping för att ta en öl... vi kom fram till att vi skulle testa karlssons..

Jag hoppade ur mjukisarna å fixade till mig lite å sen åkte vi dit, väl där var det inte svårt att konstatera att det var helt dött därså då gick vi till sliver (som öppnade förra helgen), eftersom jag då var alldeles för full förra helgen kändes det ändå kul å få se det hela ur ett nyktrare perspektiv..

Det första som mötte oss när vi skulle beställa våra öl var det vidrigaste raggningsfösöket ever... en kille som tittade menande på mig och sög på sitt finger.. har inga ord för det ens...

vi hade nog inte stått i baren mer än i fem minuter för än nästa underbara karl närmade sig ,med repliken

- eftersom jag ser bättre ut än ni så kan ja väll få gå före er?

vi blev helt ställda, visst att det finns idioter överallt  och jag kanske är otroligt naiv men kom igen vad får man ut av att bete sig så..
jag svarade att han kunde glömma det..
Tror ni inte att han kom tillbaka igen med sina vänner (ville väll visa dem hur otroligt cool han var som fann nöjet i att djävlas med andra antar jag) kändes lite som att man var tillbaka i hierakin på högstadiet...

-kom igen nu allvarligt talat,
började han
-allvarligt talat nej, sa jag å vände mig om...

så jag kan ju utan att överdriva säga att mitt  första intryck av människorna på sliver sög...

Vi gick därför och satte oss där nere i den delen som tillhör harrys..
vi hittade en egen liten hörna där vi drack vår öl och satt och snackade...va mycket trevligare....
Mia tyckte dock att det luktade gammal gympasal där så de blev lite av en grej under kvällen,..

he he vi valde att spendera merparten av kvällen i gympa salen framför det super fräscha sliver.....

är inte ett dugg bakis så känner mig mer än nöjd med gårdagen...

Det man kan konstatera är att vi blir aldrig en av dem sk.häftiga människorna, vi föredrar att vara precis dem vi är... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0