Mina besökare
Totalt:

tack gode gud att solen tittar fram

när ja nu snart ska gå till jobbet...

ooo första dan efter semestern.......

ikväll jobbar jag iaf med två tjejer som har glimten i ögat å energi till tusen så ska bli riktigt trevligt å träffa dem igen =) och inte att glömma personen jag jobbar för.. =)
okej så de blir bra de här.. de e bara en släng av den vanliga "gå tillbaka till jobbet efter fyra veckors semester vemodigheten"

men om ja ska va ärlig så är det på tiden att livet börjar rulla på i vanlig ordning, pengarna rullar verkligen mot slutet och  är hög tid att man får lite mer rutin på livet igen =)

kommer tyvärr inte bli lika mycket bloggande, har varit riktigt flitig med det sista veckorna..men men kommer göra mitt bästa =)

om det är ngn mer som börjat jobba idag så när du iaf inte ensam...nu kör vi....

ha en kanon kväll, puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0