Mina besökare
Totalt:

det var vad jag hade på hjärtat mitt...

Fastnade i bloggvärlden =)

Faktiskt första gången jag inte bara snabbt kollade bloggarna på blogg.se utan faktiskt började läsa mer än de senaste publicerade inlägget(ja vet ja borde skämmas).
Var iaf väldigt intressant å läsa "vanliga människors" bloggar...
Läser inte så många bloggar men börjar tröttna lite på det jag har läst, förut mycket ytligheter och inte något djup någonstans, påstår dock inte att jag själv är särskilt djup här i min blogg men jag är iaf mig själv...

För mig började bloggandet med att min syster tyckte att jag borde göra det av ngn anledning =)
För mig blev det bara en grej jag testade och trodde inte jag skulle fastna för det som jag gjort.. har ju blivit en helt ny grej som jag tänker på dagligen..
Den 22 maj började jag så har ju nu då hållt på i tre månader.
Jag är faktiskt sjukt impad av mig själv att jag lyckats köra en helt ny grej (för mig iaf) uppdaterad i tre månader.

Jag har definitvit mycket kvar att lära!!!

- Jag kan inte de hela med design av bloggen (vilket jag så vill lära mig, finns de ngn frivillig???)
- Trots att jag alltid älskat skriva lyckas jag inte riktigt få till det grammatiskt korrekt så skriver därför lite hur som.
- Har inte fångat upp många läsare av bloggen


Har jag förresten berättat varför jag fortsatt blogga???

Trots ovanstående brister fortsätter jag.
Det är dels för att jag ÄLSKAR att uttrycka mig genom skrift där det bara är mina egna tankar som syns men den absolut största anledningen är för att jag har fruktansvärt dåligt minne.
Det är inte bara det att jag inte kan komma ihåg födelsedagar och dylikt, jag har inte en chans när de kommer till att säga vilket datum eller  väldigt ofta (sorgligt nog) ens vilken månad saker och ting har hänt.
Tyvärr försvinner även mycket faktiska händelser någonstans på vägen.
Med bloggen kan ja bara kolla bakåt bland inläggen...
 
så nu fick ni veta det med....

Fastnade iaf för särskilt en tjejs blogg som var så otroligt öppenhjärtlig... beundrar verkligen msk som vågar vara det... hon hade även laggt in grymt bra låtar som var helt nya för mig...

Så de var vad jag hade på hjärtat mitt....

puss på er...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0