Mina besökare
Totalt:

Å så va de bara disken...

Ja nu är jag färdig med julstöket.. gick å göra snöbollar av dem sen iaf ..

Men nu har jag en inte lika rolig disk framför mig ser ut som KRIGET, orkar inte vakna upp till detta i mon , de e allt för deprimerande, så känner att de e bättre å ta de direkt...

Skönt att det är gjort, känns jätte bra å inte komma tomhänt hem på julafton, roligt att bidra med något...

Jag har som sagt inte sett fram mot julen för fem öre men nu känner jag mer och mer hur mysigt det kommer bli, även att vi bara är tre så har ju ändå vi tre varit en egen liten familj under de åren jag bodde hos dem så blir nog inte så märkbart att vi inte är fler ändå..
Ska bli skönt med lite lugn och ro äntligen.

vad ska ni göra i jul????

godnatt å sov så gott å en puss får ni med =)



Kommentarer
Postat av: Alex

Jag ska verkligen försöka att inte göra dig avundsjuk angående mina julplaner men jag dka faktiskt....JOBBA!!!

Men ska bli mysigt ändå. Vi är 3 stycken som inte ska åka "hem" så blir julfrirande hemma hos mig...tur att man har vänner som inte heller hinner åka hem...=)

Puss på dig.

2008-12-19 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0