Mina besökare
Totalt:

Beslutsångest, har ngn tips???

Börjar även få lite panik, mitt mobilabonemang går snart ut å med min kassa telefon kommer ja självklart välja ett med en telefon till...

Men det är ju en djungel de här med både telefoner å abonemang, en hel djävla vetenskap....

blev ju sugen på den fina Alex hade köpt men vet inte om de e min grej de där utan några knappar asså... aaaa hur ska ja kunna besluta detta???
Må vara ett sk. i-lands problem men då får de va de då...

Tips tages emot med stor tacksamhet!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rekomenderar 3 om du har vänner som ringer med tre. Ekonomiskt och bra! Välj telefon efter intresse.... Om du gillar musik, välj en med bra musikfunktioner och gillar du att fota med mobilen så välj en med bra kameraupplösning osv. Lycka till!!

2008-12-09 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0