Mina besökare
Totalt:

Duktigt av mig allt...

Nu har ja precis lagat mat till min kära far för två dar, dukitgt va, å så pastasallad (för första gången ever btw) till mig å Erika..
den inehåller
- oliver
-Grillade champinjoner
-soltorkade tomater
-röd paprika
-bland sallad
-röd lök
-pesto
-lätt cremefraiche
-färsk gnocci (tror ja de va hihi)

Blev kanon iaf...


I mon är det heldag med jobbet som ja sett fram mkt mot men pigg e ja inte så de återstår ju att se hur detta ska gå...har redan tappat rösten tre ggr idag så vi får väll se hur de blir med de...

För övrigt kämpar ja med att hålla humöret i shack.. inte sovit på två nätter nu så är mer än död... har kommit nya tråkiga nyheter näst initll varje dag så är ju inte konstigt att man inte orkar...
Men ja ger mig INTE de kommer bli bra så länge ja inte ger upp...

Haha nu ringde Erika å ja hade typ ingen röst, detta verkar ju lovande... NOT....

Hoppas livet för er går lugnare till... puss på er allahopa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0