Mina besökare
Totalt:

GOD MORGON...

Är det inte riktigt för mig men kanske för ngn där ute =)

Har jobbat sen sju å e bara hemma för å laga mat å vila en stund sen e de tillbaks vid ett å jobba tills nio i  mon, så skönt fick byta så nu slipper ja morgon dagens natt å kan äntligen träffa Goa Sara å de ser ja fram mot som aldrig förr..
Så hon får stå ut med att ja gör köttbullar å jul godis under tiden för jag känner de hela att ja vill ju gärna bidra med ngt till jul så mamma å Micke inte behöver göra allt ... tror även dem uppskattar de då ja gjorde köttbullarna förra året å fick riktigt högt betyg.. exprimentera med kryddor gjorde susen istället för å bara ha de gamla vanliga =)

Så sen är jag då ledig torsd till månd kl.3 fy fan va underbart... sååå sköönt.

På fredag ska ja träffa min underbara syster Vronkan de ser jag med fram mot mycket å på lördag ska ja å Ellen alias clyde njuta rejält, vilka underbara dagar jag har framför mig...
Kan man vara annat än lycklig???
I DONT THINK SO...

Dagens mat blir kyckling wok för de va alldeles på tok för länge sen å e ju så sjuuuk gott ju
I min wok har jag:

- kycklingfile
- frysta wokgrönsaker
-purjolök
-gullök
-färska champinjoner
-turkisk yoghurt
-soya
-sambal oelek
-äggnudlar
kryddor; salt, peppar, chilipulver, parikapulver och lite cayenne
De e grejer de ni...

Nu blir de lite andra avenyn..spännande ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0