Mina besökare
Totalt:

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Ja detta blir ju sannerligen ett spännande nyårsfirande...
Ja har ju som ni vet gnällt länge om att ja känner mig halv dålig å i igår svullnade ja upp i halsen... nu pratade jag precis med Erika som inte mådde alls bra utan hade ont i halsen å va hängig..
Så där ser man, de e ngn jävla basilusk som härjar eftersom ja uppenbarligen smittar...

Både ja å johanna jobbar i mon så de e nog bara stackars Mia som kommer va på hugget... men men efter lite akohol är det ju ingen som vet haha...

Hoppas att ni alla får ett mkt trevligt nyårsfirande denna kväll!!! De kommer vi säkerligen vi få med bara vi kommer över lite seghet  =)

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er allihop

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0