Mina besökare
Totalt:

Hemma igen..

Så var även detta arbetspass över =) ledigheten väntar ... underbart....
Igår blev de strömavbrott på jobbet och självklart drabbade detta teven, klockan 22 även hur kul tror ni de va, ja som alltid glor på teve för att kunna somna.. så då fick jag kolla på den vi har i sovrummet som bara har ettan tvåan å fyran... fy fan vilka värdelösa kanaler det är...
Kollade på eftersnack där tre pers satt å spekulerade i hur 2009 kommer bli, bl. a.

vem ska leda melodifestivalen??
VEM BRYR SIG???? Skulle de seriöst va en av de viktiga frågorna inför 2009???

-Vad kommer bantningstrenden va/hur gör man sig smal?? 
Men hallå va e de som är så svårt att förstå??? ät rätt och motionera, det finns INGA genvägar för guds skull, att denna bantnings debatt fortsätter är ju för mig en stor gåta

 - Kommer åttio tals modet hålla i sig??
Detta är ju inget ja bryr mig ett skit om men de finns de ju dem som gör så varför inte bjuda in ngn som har koll på de hela då egentligen?? 

Vem orkar ???  de finns ju en anledning till att jag inte gillar ettan och tvåan... fick nöja mig med sopranos sen...tillslut somnade ja... 

Nu blir det å vila en stund innan jag ska ta tag i dagens bestyr och göra köttbullar....

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0