Mina besökare
Totalt:

JAJEMÄN

Nu e ja hemma igen, SÅ SKÖNT=)

Varit ett bra arbetspass som avslutades med ett givande medarbetar/lönsesamtal men nu är det allt skönt att få vara hemma å de e de enda jag ska va idag, hemma ... yes...

Liza å Meja kommer på besök sen vilket ska bli riktigt mysigt..

Kom hem å fann att pappa hade diskat å de va en såååå glad surprise då ja trodde att de va de som väntade mig direkt..så nu e disken inplockad sen får de bli ett varv med dammsugaren men nu mina vänner blir det en härligt STOR KOPP KAFFE för de har ja inte hunnit med idag.

Å ALEX på freda blir de utgång med dej å mej å Erika.. super nice... =)

puss på er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0