Mina besökare
Totalt:

KÖTTBULLAR OCH JULGODIS = ETT JÄVLA KAOS

HA HA HA har ingen annan å skylla på än mig själv är ju ledig tre dar till men varför ta lite dag för dag nej då Malin kör allt på samma dag efter hon jobbat natt...
varför gör ja alltid så här varför????????

Julgodis grejen va jätte mysig då ja å Sara gjorde de tillsammans blev wiener-nougat och snöbollar... fast de blev för hårt att rulla trots att vi följde receptet så de får bli platta snö bollar istället hihi... de blir nog spännande de här =)

Sen var de ju de här med köttbullarna då... jag har svurit mig gul å blå då jag ville köra löken i min underbara matberedare som jag HATAR HATAR HATAR.. bruksanvisningen suger så då ska man försöka klura ut detta själv (ja å med hjälp av Sara å pappa då) så där stod vi tre ljushuven ha ha ett jävla skämt är vad det är... my god...
Pappa ringde slutligen min  faster å hon hjälpte till över luren å hon hade säkert rätt de va ju bara de att löken va så misshandlad så de va ju bara å glömma å få den som man ville...så nu har ja stått å rullat köttbullar å fått kolla igenom va enda en för att de inte ska vara gigantiska lökbitar i....

Nu har jag tagit en paus, sitter med intorkad köttbulle smet på armarna även( hur fan den nu lyckades hamna där är ju ett mysterium) med några av köttbullarna i ugnen för nu behövde jag lugna ner mig lite...

Pausen över nu e de dags att ta tag i de igen... dem smakade bra iaf så de va ju skönt de...
Insåg precis att här sitter jag å lyssnar på absolut dansband- vid en liten fiskehamn.. pappa skulle ju envisas med att lyssna på de men han sitter å kollar på bonde söker fru nu ja ja säger då det...

puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0