Mina besökare
Totalt:

VACKER OCH LUGN

På denna platsen är allt så tyst









En storhetstid som stilla flytt

Frusna ängar under vackert ljus
Mörka skogar och tomma hus
Sista bussen har redan gått
Ingen kommer hit, alla längtar bort
Vi kan vänta lite till för tid finns här omkring
Yra och varma så dansar man här
Det var kvällar av ljus i sommarens värld
Men nu har allt som vibrerat av liv fått ge plats för en annan tid
Jag vill stanna här hålla om dig en stund
Jag vill stanna här du är vacker och lugn
Vindarna har blåst över människor som älskat och levt sina liv där vi står nu
Vindarna ska blåsa igen
Jag kan hålla dig varm om du vill Om du vill , om du vill , om du vill
Jag går genom regnet Och det lugnar mina darrande händer
Jag går genom tystnaden Men den skrämmer inte längre mig






Hovets underbara; vacker och lugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0