Mina besökare
Totalt:

ELLER ÄR JAG BARA SLARVIG????

Så nu har jag varit på IKEA och köpt ngn slags förvaringsinredning till garderoben...eller vad heter de egentligen??

Ja ja nu hoppas jag på att få lite ordning iaf för jag är en riktig slarvmaja när de kommer till mina garderober..(och kanske när de gäller en del annat med men det va faktiskt inte det de handlade om nu...)

Jag är alltid stressad när jag ska hitta vilka kläder jag ska ha på mig och då river jag  alltid ut allt på golvet (ja, jag river verkligen ut det) i panik och sen knökar jag in det igen...man blir ju trött på sig själv... när ska jag bli vuxen i detta avseendet egentligen??

Kan de ha ett samband med min hobby när jag var liten (som var att alltid riva ut tidningar ur vårt "tidningsskåp") ???
ELLER ÄR JAG BARA SLARVIG???????

he he tror nog på det senare, finns nog tyvärr inga bortförklaringar till detta...

nu kommer snart Teres...stackars henne säger ja bara för ni ska ju inte tro att organisationen har börjat, de räknar ja kallt med att hon ska hjälpa mig med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0