Mina besökare
Totalt:

GIRLFRIEND IN A COMA

Nu är jag hemma igen...så skööönt...nu är det bara två arbetspass kvar tills semeeestern... räknar ner som ni säkert förstått... =)

massa massa massa å göra idag... har precis slängt in en maskin tvätt å så måste ja diska å så borde jag lugnt städa å så ska jag till Ikea med mamma för att köpa lite shyssta förvaringsprylar å sen kommer Teres med eller utan sina små änglar =)  ska bli kanon trevligt...

hemmet har ju då fått ligga nere ett tag och det hade ju varit jävligt skönt om det hade varit fräscht när man kommer hem igen....

ja ja många är planerna vi får väll se hur långt jag har kommit ikväll..

Morgonens uppigande låt som för övrig är fantastisk, GIRLFRIEND IN A COMA - THE SMITHS
Jag och pernilla (min styvsyster) körde den på repeat ett tag, va helt galna i den och är fortfarande..blir sååå glad av den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0