Mina besökare
Totalt:

GRATTIS MAMMSEN MIN

Gomorrn!!!

pigg och käck är jag... eller inte... men får se till att bli ska bara vakna lite först...
Har jobbat natt och är helt slut i vanlig ordning då jag sovit typ 5 timmar och sen upp i ottan på det....
JAG HATAR ventilationen på mitt arbete eller bristen på det kanske man ska säga, man är så jävla äcklig när man har jobbat natt helt genom svett och flötig i hyn, fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hatar hatar hatar de......å halsbrännan regerar....
fan vilken morron....

Så nu när jag har spytt av mig allt kan ja ta nya tag i denna dag som jag vet kommer bli helt kanon....

Ska fira Mamma som fyller år idag,  så blir en heldag/kväll med henne och micke, ska bli super mysigt...hoppas solen håller i sig idag så man kanske kan passa på å få lite färg....

Nu drar jag på Big day coming med bad cash på högsta volym och tar en iskall dusch....

STORT GRATTIS MAMMSEN MIN PUSS PÅ DEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0