Mina besökare
Totalt:

Malin heter jag...

Ida och jag hade bestämt oss för en helkväll och så tillkom även Frida, va kanon mysigt ...blev mat och vin och mycket prat., måste medges att jag misslyckades med laxen rejält...
Grejen va att Erika tidigare idag föreslog grillning och jag hade totalt glömt att jag hade en grill, så vi körde med kött och sallad till lunch.. så då tänkte ju jag att de blir ju grillning ikväll med... ja måste nog även öva en del på de där märkte jag ganska snabbt...
va iaf väldigt trevligt att bara umgås över lite vin en tisdags kväll som denna...så vi har bokat in en nästa date nästa fredag igen...

Som ni ser så har jag bestämt mig bloggen ska inte vara anonym längre...så hej på er...Malin heter jag....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0