Mina besökare
Totalt:

Teres fick sig några goa skratt iaf...

fast nu är ja så trött så jag tror att jag dööööööör.... eller nästan....

typiskt mig och sätta igång med projekt när jag har jobbat natt...de e då du ska ta de lugnt malin....men nej nej....

Det här med att organisera i garderoben var visst ett lite större projekt än jag trott... rensade ut en hel del och de va ju inte en dag för tidigt ....herregud va länge sen de måste va sen ja gjorde det sist..
Hon var så söt så och hjälpte mig så tack för detta gumman min...

det som åkte direkt va ett par riktiga baggy byxor (var även inte jeans), linnen som teres tillade skulle passa hennes dotter he he...å när jag visade henne en tshirt som jag har haft i många många år så höll hon på att bryta ihop av garv...Teres fick sig några goa skratt iaf =)

En fråga bara är jag den enda personen som använder gamla t-shirts?? det är ju det skönaste som finns..använder dem dock i min ensamhet. när ingen ser.... =)  


Nu är det iaf klart å tack gode gud för det... orkar inte röra mig ur fläcken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0