Mina besökare
Totalt:

tillbaka i civilisationen igen...

Har haft en helt underbar underbar underbar vecka.... ja sa ju att de fina vädret skulle komma och om det gjorde...har legat i solen heela dagarna...
Mina dagar har sett ut ungefär så här..
jag har gått upp halv nio för en morgon promenad på en halv mil med mamma, tro det eller ej men sju dagar i sträck tog jag mig verkligen upp och ut på promenad vid denna tid... är faktiskt sjukt nöjd med mig själv...
När vi kommit hem har de blivit en härlig frukost å sen ut i solen och läst,
läste faktiskt ut tre böcker: inte utan min dotter, ps jag älskar dig och män som hatar kvinnor...
Dem var väldigt bra alla tre... har ju nu då även fastnat för deckar genren och det vet ja att mimmi (pappas sambo) har en och en annan så de blir de ju denna veckan...
Efter de har de blivit lunch för att sen återgå till solen...
Tre av kvällarna gick jag även en halv mil  till fast då med ipod och en rejäl fart till de....
På kvällen blev de oftast grillning( har ätit massa gott som fläskfile, varmrökt lax och kyckling file mm.... mums)
Till detta slank det ner ett och annat glas rödvin och en cigg efter maten med den fantastiska solnedgången i bakgrunden...
Jag är iaf super super nöjd med denna vecka så jag tackar Mamma och Micke av hela mitt hjärta för det =)
Tog lite bilder men dem lägger jag ut sen när jag kommit hem, är ju hos pappa och mimmi in my hometown nu...Älmhult är väll inte mycket för världen men alltid trevligt att komma tillbaks =)
Nu ska ja umgås lite med la familia innan de e sängdags så får vi se om självdiciplinen fortsätter i mon med...
puss på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0