Mina besökare
Totalt:

ingen självdisciplin what so ever...

hemkommen från jobbet igen...

Varje kväll sätter jag klockan till nio dagen efter för att gå ut och gå.. känner mig lika beslutsam varje kväll när jag gör detta.. men går jag upp när klockan ringer ..neeeeeeeeeeej de gör ja ju inte....
Då skiter jag i allt och vill bara sova vidare...

När ja jobbade heltid var ja aldrig så här trött... då hade ja fan så mycket mer ork och framför allt rutin på livet... men nu drar ja täcket över huvudet och somnar om....

De värsta är att jag vet ju hur dum i huvudet jag är för om jag bara tvingar mig upp ett tag så kommer de inte va ett problem sen men jag har INGEN SJÄLVDISCIPLIN WHAT SO EVER....

ja vill slå eller skrika på mig själv:
- vakna nu för helvete!!!!!   tror ni det hjälper?
Brukar dock skälla lite på mig själv (för mig själv) hur sjukt det än låter men hjälper bara ibland och tyvärr inte för tillfället..

FAN va trött jag blir på mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0