Mina besökare
Totalt:

Här flyr man till världens ände....

Kom ju på en sak jag glömt berätta så gör de nu helt enkelt medan ja torkar =)

Jag fick ett sms av Sofie förra veckan som hemskt gärna ville åka och sola...ni som känner mig vet att jag älskar att sola men inte på ett ställe där folk bedömmer vaarje skavank man äger och har...

I alla fall så åkte vi till ett ställe lite utanför stan som många familjer är på...
Vi solade och njöt med det och mer än så va det inte...eller det var vad jag trodde iaf.
Dagen efter ringer Sofie till mig med ångest i rösten;
vi var med på teve idag....
Jag kunde inte för mitt liv förstå vad hon babblade om förän jag insåg vart vi hade synts tilsammans föregående dag, på badstranden...
Ja, ja vad ska man säga det är mitt liv i ett nötskal....

Här flyr man till världens ände (eller nästan) för att slippa bli sedd men då kommer lokal teve och filmar en utan ens vetskap och framför allt godkännande...

Kommentarer
Postat av: Alex

Säga upp bekantskapen via mail...!!??



Såg att en fd vän till dig hade sagt upp bekanskapen via mail...tänkte what the fuck. Ska man göra nått ska man göra det ordentligt som i en blogg. Men min tanke var omvänd: Jag lovar dig nu här Malin Persson evig trohet som vänner tills döden skiljer oss åt...=)

Ses på torsdag.

Massa pussar din vän!!



PS" Klart dom filmade er på stranden. Valde snyggingarna!!!

2008-06-13 @ 11:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0