Mina besökare
Totalt:

Å NÖJD, DE E JAG....

Kom hem från jobbet, har ju då tagit mig igenom mina 26 timmar. Va faktiskt ett ovanligt trevligt arbetspass måste jag säga.. och har sovit bra med så känns kanon...
Jag hällde i mig den obligatoriska frukostdrinken som består av:
Sojamjölk+kalcium(osötad)
fryst mango,frysta hallon och blåbär
en banan
Linfrön och fiberhavregryn
Har kört med det några veckor nu och det är verkligen en kanon bra fukost, får mycket energi å håller magen i balans....

Sen tog jag mig ut i det underbara vädret och gick ut och med ipod (en) på högsta volym med bla release me (the attic remix) herregud vilken energi man fick. ...När jag kom hem slängde ja på the ark-prayer for the weekend och körde sit ups....

Ikväll blir det födelsedags fest, ska bli as kul är verkligen taggad...
så nu blir de å käka lite lunch å ta en dusch å sen systemet...

Vilken underbar start på dagen ändå å nöjd, de e jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0