Mina besökare
Totalt:

aaaaaaaaaaaaaa.....

För ungefär fyra år sen bestämde sig en av mina kära vänner sig för att de va dags att spread her wings eller något dylikt...ja ja hon ville ialla fall göra något nytt så hon stack till kalmar och började plugga...in i dimman skulle jag vilja kalla detta =) har genom henne fått höra under dessa år hur ett studentliv går till, måste säga att min uppfattning är att detta troligen har varit den bästa tiden i hennes liv.  Jag åkte ner en helg för att se hur hon hade det. Hur ska man bäst beskriva detta liv hon och hennes charmanta roomate lever? GALET MYCKET ENERGI besitter dessa flickor tillsammans iaf. Å de smittar av sig något otroligt, trodde nog att jag var ifrån kalmar när jag åkte därifrån för alla deras uttryck satt inpräntade i huvudet i ett långt tag efteråt.  Det var hur som helst en underbar helg och jag fick precis den energi kick jag behövde. nu är det ju så att dessa fyra år går mot sitt slut och det är dags för henne att packa väskan å bege sig vidare på nya äventyr...där jobben finns kommer hon finnas...hon kommer ialla fall hem först och främst och det gör antagligen en vän till som varit borta 1 1/2 år. Kan knappt tro att det är sant att dem kommer hem (vem vet för hur länge men nu tar vi en dag i taget).... jag är lycklig iaf....... tänkte avsluta som jag och min lilla kalmarit gör...galet och högt ska det vara...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Galenpanna

AAAAAAAAh! Jag gillar din blogg starkt, särskilt det senaste inlägget om en viss tillfällig kalmaritbo:) Skulle säga så här på rak arm att det är den festligaste jag läst. Det gläder mej att du hade det gött här, det var uppskattat att du kom. Förmodligen kommer denna dag sluta som vanligt med en utekväll som går till historien som en av de galnaste på länge.



Jag hoppas vi kan skapa galna historier igen till sommaren när jag kommer tillbaks



Keep up the good work!

Puss & Kram

Galenpanna!



2008-05-24 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0