Mina besökare
Totalt:

berätta följande för mig...

TRE SNABBA....

1. VART FAN FÖRSVINNER ALLA STRUMPOR?
Detta är ett mysterium jag aldrig kommer lösa, även om jag går i genom hela lägenheten får jag inte ihop jämna par på alla strumpor, vet att jag inte är den enda som funderat över detta.

2.HUR KAN FOLK ÄTA MAKARONER OCH KETCHUP (BARA)?
Jag fattar inte detta, idag åt jag med pastasås och fullkornsmakaroner (de va mina fibrer de) men var är köttet? alla mina vänner(nästan iaf) tycker det är nog,hur???

3.Hur klarar man sig på 4-6 timmars sömn?
Om jag inte får åtta timmar så är jag dödare än död, åtta är perfekt för mig...Jobbade natt i natt och sov bara 4 timmar va tvungen å sova på eftermiddagen, klarade inte hålla mig vaken, hör ju jämnt att folk inte verkar behöva så mycket sömn...förutom jag och E då....

Berätta gärna det för mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0