Mina besökare
Totalt:

Den 27 september smäller det...

Nu är det klart ,lokalen är bokad och jag fick den 27 september istället...hurra hurra!!!
Ska bli så j-la roligt, de e bara å vänta å se va jag har planerat för något...
Känner jag mig själv kommer det definitvt komma fram en del här på bloggen,ja ja den som lever får se.
Kan iaf avslöja så mycket som att det blir 80 tals tema, ALLA ska vara utklädda.
Kommer va galet kul att se alla olika kombinationer...Kameran kommer gå varm så att säga...
Jag har ju då redan inhandlat mina pumps till detta som ni såg, är super nöjd det bara skriker ju 80 tal om dem!
Nu ska jag bara ha självdiciplin nog att INTE ANVÄNDA DEM förän festen, hur ska de gå kommer va såååå frestad. Någon som kan hålla på dem åt mig tills dess kanske???
Har inte gjort ngn mat tills i mon vilket kan behövas då jag jobbar härliga 26 timmar..måste ta tag i detta nu....
Vill bara tillägga att INGEN KAN SKYLLA PÅ ATT DE INTE HITTADE NÅGRA KLÄDER för nu har jag varit ute i riktigt god tid.....så håll i hatten den 27 september smäller det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0