Mina besökare
Totalt:

Det va ju själva....

Varför sitter man alltid å tänker på att man ska jobba kvällen innan, varför förstöra sin lediga tid med detta..
Mina 26 timmar i mon känns oändliga..
Men jag vet så väl att när jag väl tagit mig upp (vilket alltid är en utmaning när ja börjar sju) och dragit mig bort till jobbet (vilket känns som hundra mil trots att de e tio minuter härifrån) tagit en kopp kaffe och morgonciggen så e de ganska okej ändå....
Får se fram mot fest på lördag, då ska en kompis firas som fyller år idag..nice...
Nu kommer snart min favvo stund på kvällen, krypa ner i sängen och kolla Criminal minds som för övrigt är såååå underbart för att sedan låta sömnen komma....
blir inga åtta timmar i natt heller de märker ja ju...de va ju själva F A B I A N med
puss å godnatt på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0