Mina besökare
Totalt:

varsågod här kommer ditt nya...

E som sagt sjuk å då kan man ju tydligen sova hur mycket som helst utan å känna sig de minsta piggare.  Hög tid för frukost och en dusch men vem orkar. När man är frisk å de stressar ihop sig längtar man efter sängen men nu när man får spendera all tid i världen där avskyr man den, eller iaf jag. Är så uttråkad så blir överlycklig när de rasslar till i brevinkastet. Det ser ut som att de e mitt bankkort som har kommit men de kan ju omöjligt stämma. Jag ringde ju i Tisdags å idag är det  bara Fredag. Har dem ändrat leverans tid på de där?
När ja ringde i tisdags blev ja placerad i kö, oväntat? nej inte särskilt, men hamnade då ialla fall på plats 150 eller något liknande. Efter 15 otroligt snabba minuter kom samtalet fram och jag förklarade att mitt bankkort inte fungerade, hon förklarade att de antagligen blivit avmagnetiserat och jag höll med. Hon beställer ett nytt medan jag sitter å tänker när kommer de? vilken av två möjliga blir det idag? 
Å där kom den: får ja störa i några minuter till?
Trots att jag nu har suttit å väntat i 15 minuter och befinner mig på arbetet och egentligen inte alls har några minuter över så säger jag ja.
Följande minuterna berömmer hon mig för att jag har pensionsparat sedan 2005, undrar om jag tänker lägga mer än 100 kr/månaden, jag berättar att det är planen ja, hon berömmer mig än en gång....å än en gång...
vad ska man säga?? 
Dagens höjdpunkt (ja ja klockan e ju bara (12:30 kanske inte helt kört att något slår det) : varsågod här kommer ditt nya bankkort.
Jag är grymt imponerad trodde inte kortet skulle komma förän tidigast måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0