Mina besökare
Totalt:

Ny dag igen, nya tag =)

Herregud va denna tiden springer iväg... helt sjukt ju..

Ännu ett arbetspass av verkat, bara helgen kvar nu med sen har jag varit på jobbet sex av sju dagar denna vecka.. ja klagar inte för gillar mitt nya schema starkt... känns bara som att man inte hinner med hemma riktigt.. tiden räcker ju för fan inte till...
Det är så många vänner man vill träffa(med inte allt för långa mellan rum) för utan mina vänner vore jag ju absolut ingenting, förutom familjen så är det ju dem som får en att älska livet..

Å så får ja ju så jävla dåligt samvete hela tiden när jag helt plötsligt inser att den eller den har ja ju inte sett på allt för länge... jag HATAR mitt samvete i detta sammanhang.. jag kan skrika sönder mig på mig själv att ja måste skärpa mig och bara ta det lite lugnt... men vad fan hjälper det när man hela tiden får pussla ihop tiden å den inte räcker till....och när man hör ens vänner säga att det var allt för länge sen, å jag vet ju att det många gånger är jag som inte hinner...
Jag vet att ja bara är en människa men ibland önskar jag att jag kunde va på två ställen sammtidigt (vet att ja inte är den enda)
Men hur hinner ni???? hur hur hur???
Jag har inte ens en egen familj men hinner inte ändå...

Sen ska man hinna sköta sitt hem med matlagning, tvätt å städ å allt de nu innebär.. hade väll inte varit några större problem om jag bara inte va så förbaskat trött hela tiden...
Är ju tyvärr så jag funkar en eller två nätter med dålig sömn inom en veckas lopp sen e jag som en urvriden disktrasa...
Sen skulle jag ju då verkligen behöva ta tag i träning/motions delen men vem hinner det...
Ibland tänker jag att jag skulle vilja flytta till stan så att jag kunde göra som min arbetskamrat Anna å gå till jobbet,, blir inte mycket till motion med de knappa tio minuterna det tar ifrån mig i dagsläget...hihi...

Kan inte minnas att detta var så stressande innan, är väll antagligen för att jag inte sover bort hela min lediga tid längre och att jag vill så mycket mer nu än vad jag hade ork /lust till förr...

Ja ja det är ju inte någon som hånat mig för min brist av tid mer än jag än så länge så får väll ta det som ett bra tecken ändå =) å faktumet att jag vill /orkar så mycket mer nu för tiden är ju inte heller fel eller hur??

Snart kommer johanna en liten sväng till mig vilket ska bli super nice... å sen ska jag äntligen äntligen äntligen träffa min underbara Fia Lia...
För henne har ja inte umgåtts med sin min fest (om man nu kan kalla de att umgås) *skäms lite*

ja ja in med en maskin tvätt, diska, plocka i ordning min kära pappas sängkläder, laga mat  och dammsuga.. sen umgås då... Hur mcyket av detta tror ni jag hinner hihi...

kommer med uppdat. ikväll...

ha en underbar dag nu hörrni, en mindre stressfri sådan hoppas jag även =)

puss på er alla mina sötnosar...

Kommentarer
Postat av: Alex

Tjena gullet.

Du jag kommer till Jönköping den 4 december och undrar om du vill träffas/festa lite med mig den 5 december...skulle vara skit kul att träffas...om du hinner =)!!!??

Puss.

2008-11-20 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0