Mina besökare
Totalt:

Busy, Busy, Busy

Precis hemkommen från jobbet igen... =)

Det är ju tur att man trivs och gillar sitt jobb så mycket som jag faktiskt gör för nu har jag ju då jobbat hela helgen + idag å sen blir det natten i mon (extra pass)..
Hann även med en fika med Sofie i morse vilket var så mysigt... blir så värdefullt då vi inte lyckas träffa så ofta som iaf jag hade önskat...  vi lyckas alltid jobba så olika att vi inte får till det helt enkelt så blir ofta en stund här och en stund där.. men nu har vi iaf bestämt att om det finns utrymme nästa vecka så ska vi träffas en kväll så vi hinner umgås lite längre...
var lite svårt att bestämma eftersom jag inte vet mitt schema för nästa vecka..
Vi har nämligen ändrat schemat (till det bättre för min del) så nu har jag gått upp till nästan 92 % från att jag haft 84% så ni kan ju förstå min lycka över detta =) känns helt underbart....

Sitter här å mumsar på en kebab rulle för å ställa sig å göra mat de blir det verkligen inte någonting med...så då får man unna sig skräpmat...

Min tanke var från början att jag å pappa skulle köpa en hylla ikväll( till sovalkoven) men nu har ju hans ljuddämpare på bilen pajat så de blir att åka till en "gör det själv mack" och jag kommer ju självklart bidra med min expertis i detta ämne... Eller inte...
Men ja ska vara väg visare för de går ju inte släppa iväg stackars pappa vind för våg här ikring...
Så är väll självklart man ställer upp.. hur underhållande detta däremot kommer att vara kan ju definitivt diskuteras jag får väll kedjeröka eller något några km bort... hehe...

Ingen rast ingen ro.... hihi.. fattar inte hur jag någonsin har kunnat äta en hel kebabrulle för efter knappt en halv är jag nu dö mätt...
Nä ni, nu blir det en luring på det ändå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0