Mina besökare
Totalt:

ÄNNU EN DAG ÖVER...

Har faktiskt fått ut otroligt mycket av denna....

Först lunchade jag med Mia på stan, sen blev de lite shopping ett par nya gardiner till sovalkoven i guld var dem.... hi hi.. de gillar jag de...och ett par nya jeans med... sen tog vi en kaffe å hade helt enkelt en mycket mysig dag på staden..

Sen bar de av till syster för ännu mer kaffe drickande =) hade riktigt fina samtal måste ja säga... diskuterade livets egenheter så gick därifrån med ett riktigt glatt hjärta...

Sen stötte jag å Erika på varann utanför när jag slängde skräp å så kom hon upp en sväng... i mon blir det vår härliga desperate kväll igen =)

När Pappa sen kom hem startade vi upp det härliga projektet med spotsen som nu då sitter över spegeln, min vision stämde det blev kanon, men jag ska be att få tala om att det var långt ifrån det lilla projektet, å jag och pappa har ungefär lika mycket tålamod för det hela, men inga hårda ord utan mest garv blev det ändå åt vår klumpighet  =)
Nu är det upp till honom att fixa sladdarna för de där ger jag mig inte in på...

Sen kunde Malin självklart inte låta bli att fixa gardinerna så nu är dem upplaggda och strukna (vilket även tog hundra år) och Malin hon är sjuuukt trött... så nu blir det sängdags... alltid så skönt att lägga sig när man känner sig nöjd med dan...

Hoppas er dag har varit kanon
puss på er sötnosar...


Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Kika gärna in på min bogg och säg vad du tycker, har fixat lite med designen :)



/Maja

2008-10-27 @ 23:40:53
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0