Mina besökare
Totalt:

fruktansvärt irriterad...

Fick idag veta att jag har en vecka på mig att rensa mitt förråd...
Nästa måndag behöver dem tillgång till det för de ska göras en värmekonvertering...

Jag å pappa har nu bärt upp det mesta så att jag kan rensa ut bland sakerna... (för dem är ju så oerhört generösa så dem ska ställa en container utanför så man kan slänga sina grejer)...

Detta får man då veta en vecka innan det ska vara klart... blir så sjukt irriterad...  att ta hänsyn till att man har ett liv med ett arbete att sköta är ju uppenbarligen inget som slagit dem... å de som gör mig mest förbannad är att man inte fått någon information om när dem ska vara klara heller..

deras förslag är att ställa ut sakerna på balkongen ( för då kommer dem ju verkligen vara underbara sen)

usch va trött jag blir ja orkar inte bläääää

sov gott puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0