Mina besökare
Totalt:

HÅKAN HELLSTRÖM SPELAS FÖR FULLT, DÄR HITTAS MIN ENERGI VILL JAG LOVA...

SÅ JÄVLA REDIG OCH ORDENTLIG MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG ÄR DENNA DAG!!!
 
MEN HERREGUD, OM NI HADE SETT MITT HEM NU HADE NI DÖTT, Å SÄRSKILT DU MAMMAN MIN HE HE... NOG FÖR ATT DU SETT DET STÖKIGT FÖRR MEN DETTA ÄR NÅGOT OTROLIGT...

GREJER PRECIS ÖVER JÄVLA ALLT...

RINGDE TILL DEM IDAG..
Å SOM TUR VÄL ÄR STÅR CONTAINERN KVAR TILLS MÅNDAG MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ GÖRA DET FÄRDIGT IDAG Å I MON DÅ JAG JOBBAR HELG...

DET VAR SOM JAG TRODDE MED FÖRVARINGS MÖJLIGHETERNA
HON PRATADE OM ATT DET SKA STÅ I CONTAINRAR UTANFÖR Å DE VET JAG INTE HUR SUGEN JAG ÄR PÅ... ATT HA MINA GREJER DÄR ALLTSÅ..

SÅ DET BLIR EN RIKTIGT OMFATTANDE UTRENSNING I LGH (SOM VAR BEHÖVLIG) SÅ ATT JAG FÖRHOPPNINGSVIS KAN FÅ IN DE MESTA JAG VERKLIGEN ÄR RÄDD OM FRÅN FÖRRÅDET HÄR..

ÄN EN GÅNG SÅ HADE DET JU VARIT HÄRLIGT MED LITE FÖRVARNING SÅ MAN SLIPPER STIRRA SÖNDER SIG PÅ TVÅ DAGAR
(VET ATT JAG KAN BE FOLK OM HJÄLP MEN ÄR JU INTE SÅ MYCKET FÖR NGN ANNAN ATT HJÄLPA TILL MED DÅ DET MESTA BLIR REN UTRENSNING)
JA JA NU ÄR DET SOM DET ÄR!!!!
JAG HAR FÅTT SPY MASSA GALLA ÖVER DET Å NU ÄR DET BARA ATT KÖRA PÅ
I SLUTÄNDAN SÅ TJÄNAR JAG JU PÅ DET FÖR DET MÅSTE JU GÖRAS FÖRR ELLER SENARE, ELLER HUR???

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR













Kommentarer
Postat av: Alex

Man undrade ju vad du skulle göra efter festen och om du skulle tycka att det skulle bli tomt och tyst nu när allt var klart...men det verkade ju dina hyresägare fixa så det inte blev så. Var tacksam att allt detta inte hände under tiden festen skulle gå av stapeln....=)

Saknar dig!!

Puss...

2008-10-09 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0