Mina besökare
Totalt:

MIDDAGEN

Sist men inte minst kom mina kära arbetskamrater och då var det dags för alla att slå sig ner till bords..




Jag hälsade alla välkommna och kallade upp mamma och Erika på scenen. dem fick en varsin present från oil å vinegar och en presentcheck på en middag/vinkväll med mig framöver (när ekonomin stabilserats lite) som tack för all hjälp... å det är precis som jag sa, jag hade aldrig klarat detta utan er....

Sen satte middagen igång, taccogratäng, kasslergratäng, sallad, tacco chips och hembakade frallor stod på menyn, å det var väldigt uppskattat..



                                        

                             



               
Under middagen höll Leif ett helt underbart tal för mig, jag blev så rörd så ja visste knappt vart jag skulle ta vägen, han berättade om hur han kännt mig hela mitt liv och att vi alltid haft en väldigt speciell relation mm. Som svar på hans sista sak i talet - Leif du har alltid haft och kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta..

sen stämde alla upp i en ljuvlig sång för mig =)



Jag var inte så lite generad när 40 pers stod å sjöng å tittade på mig..
Sen blev det en skål på de....





vackra dem är allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0