Mina besökare
Totalt:

TACK TILL ER ALLIHOP FÖR ATT NI GJORDE DETTA TILL DEN BÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN!!!!

Folket droppade in runt sex tiden å ja vill lova vilken härlig syn det hela var =)
alla hade verkligen gått in för 80 talet och heeeta var dem allihopa....
                                        
           alexandra            LEIF             Jannica                        Erika


Det blev en välkomstdrink -sangria- och sen var det dags för tipspromenad,
den som jag tror njöt allra mest med denna var min kära morbror Leif då en av frågorna var
- vem var malins idol under 80 talet?
det var ju han då =) för ett av mina tidiga ord var dol å så pekade jag på honom..

Leif och Micke, Mamma och Jannica var taggade som aldrig förr, och var heelt ljuvliga allihopa...
dem minglade runt med vännerna mina och var så fantastiskt härliga,
dem har även fått sjukt rolig respons av mina vänner efter detta,
i ett sms stod det ex att dem var gräddden på moset =)

                            LEIF                              MICKE


              MAMMA                                                      JANNICA




JAG NJÖT SJÄLVKLART MED ATT STÅ EMELLAN TVÅ AV MÄNNEN I MITT LIV =)



Den mycket heta HÅRDROCKSBRUTTAN Erika var jätte duktig och
till stor hjälp då hon höll reda på allt i början så jag hade tid att mingla runt med alla härliga människor..
             
                                           ERIKA Å ELLEN


                                   CHARLOTTE Å FREDRIK


                                              JOHANNA Å JAG



  NÄSTAN HELA LA FAMILIA

VICTORIA, VERONICA, MICKE, MAMMA, THOMAS

Den mycket charmanta Arvid hade tom fixat håret inför kvällen =)
han tittar väldigt suspekt på sin ljuvliga flickvän...

 
IDA       FRIDA      ARVID


Kommentarer
Postat av: Alex

Är så kul och se korten och skratta lite åt hur vi såg ut....skrattar mest åt mig själv och inser att folk nog röstade på mig av sympati för att jag vågade gå ut sån där...hade jag tittat mig själv i spegeln innan hade jag nog stannat hemma..=)

Hört nått om min kamera??

Puss.

2008-10-02 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0