Mina besökare
Totalt:

Toa-pappers hållare är ju himla bra....

N e ja så trött så ja dör he he nae men nästan...å halsbrännan regerar...

Blir å vila lite ska förhoppningsvis hinna träffa Lisa å hämta min ipod hos syster..

fick ledigt så blir älmhult ikväll- på söndag..
Ska bli så trevligt att få träffa Pernilla för det händer som sagt inte allt för ofta så det ser jag fram mot mycket, självklart även att träffa Mimmi och Robin för har inte träffat dem heller på länge nu...

Sätter på mobilen när jag samlat lite krafter att möta världen igen =)

Igår satte pappa upp min toalettpappers hållare,
Jag köpte en för hur länge sen som helst men inte blivit av att den har blivit uppsatt, så jag har haft toapappret på sophinken,
insåg helt plötsligt hur jävla skönt det är med den där hållaren för nu slipper jag ju ta bort rullen varje gång jag ska slänga ngt... ( ja ja de må vara ett sk. I lands problem) men man hamnar gärna i samma spår utan att reflektera över det förän det händer ngt...ja herrregud ja säger då det...ja e ju för rolig ibland...

puss på er sötnosar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0