Mina besökare
Totalt:

BÖRJADE "BRA" SLUTADE BETYDLIGT BÄTTRE

Gick av mitt 26 timmars pass i morse, sov som en kratta i vanlig ordning
Vaknar av att lampan tänds i hallen på jobbet, å blev självklart skitskraj, springer upp med täcket om mig och där står min arbetskamrat!!!
Jag säger helt väck:
- va du är tidig
- Men malin klockan är ju tio i sju
faaaaaan
Jaha så nu har man lyckats med de med, en första gång för allt...

Sen kom Teres och vi hade det så mysigt så =) tände ljus och åt en go frukost och sen blev det även lunch på de, köttfärssås med kidneyb. så nu har jag å pappa några portioner av det...
Sen var jag så seriös och gjorde fisk soppa för första gången, blev kanon enlig pappa så de va ju nice...
Sen blev de hem till Erika som bjöd på en riktigt god middag den var lovely , sen till vårat älskade Desperate blev det ost å kex å te.... med tända ljus även där =)
Det är såååå underbart att tiden för tända ljus är här, älskar det....

Men vilken avslutning de va i Desperate idag ändå...
Så underbart att the big secret kom fram den har vi varit frustrerade över jävligt länge nu, började ju nästan likna days, he he inte riktigt kanske
Idioten dog vilket va fräscht men va fan hände sen vadå fem år senare?? var tog Mike vägen?? dem skulle ju äntligen leva sitt lyckliga liv ju... ja kära tider...

Alex jag Försökte ringa för å höra om de hela, så du inte tror att ja struntade i dig =)

Jag hade visst mer på hjärtat än vad ja trodde men fan va klockan är mycket nu är de sängdags omedelbums Malin...

puss på er alla sötnosar...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0