Mina besökare
Totalt:

BARA EN VECKA KVAR

aaaaaa va fan tog tiden vägen... anna på jobbet idag pratade med sin syster å sa
- ja ska på 25 års fest nästa helg

Nästa helg vadå nästa helg tänkte jag å sen insåg jag , jo för det är ju faktiskt nästa helg, jag kan inte fatta det... så mycket tid å energi och planering som laggts på detta å så är det snart här... herre min gud...

Nu blir det att styra upp de sista när helgen är över (jobbet)... är lite trixande på lekarna kvar men är så gott som klart iaf =) skönt det, TACKAR Erika för femtieilfte gången för all tid hon har laggt ner på att hjälpa mig, du är underbar gumman!!!!
vill tillägga att när vi skildes åt igår innan vi båda påbörjade våra helger med jobb så lugnade hon ner mig betydligt, kunde inte låta bli att oroa mig för vad maten kommer kosta, inte för att jag inte vill lägga pengar på det men helt enkelt för arr resurserna är begränsade,  hon sa helt enkelt att vi hittar billiga variationer, å när Erika säger att det finns lösningar på ett problem så vet man oxå att det gör det...så tack för det med gumman... 

Sov gott på er alla å en puss får ni med... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0