Mina besökare
Totalt:

KÄRLEKSMUMS

Nu har liza å Meja precis gått hem va oerhört mysigt som vanligt.... =)

Har nu även bakat kärleksmums till festen, kände de hela att de vore trevligt med lite extra till kaffet =)

Nu är det dags för ännu fler köks aktiviteter, ska göra en sallad som carina på jobbet gav mig recept på är bla med vitkål å moröttter och håller sig i en vecka vilket är kanon smidigt och billigt med för den delen... man blir ju ruinerad om man ska göra vanlig sallad till två portioner om dan (lunch å middag alltså)

Sen ska jag förbereda mat till mig och pappa ikväll blir kycklingfile med ris, är sååå gott ju men var sjukt länge sen jag åt det nu... kände att han skulle få en belöning då jag ska tvinga upp honom till Ikea ikväll för att köpa ljusstakar till festen...

Till detta blir det musik mixen jag gjort för senare delen av kvällen på festen...

Kommentarer
Postat av: Alex

Vadå kärleksmums...när man kan baka bullar. Inte såna bullar utan andra bullar...haha....blev nu vårt uttryck!!

Puss.

2008-09-17 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0