Mina besökare
Totalt:

MY BUSY SCHEDULE

Ha ha ha ha ha ha ha...

Idag blir det att träffa Mia och så ska jag klämma in ett brödbak med... (till festen of course)...

I mon är det jobb och så ska jag träffa Ellen

På lördag ska jag förhopnningsvis träffa teres på dan å på kvällen är det Födelsedags party för Mia, 25 år weeeeee,hurra hurra

På Söndag jobbar jag 9-20

På Måndag jobbar jag 7- 09 på tisdag

På tisdag ska jag träffa Sofie (vi har inte lyckats vara lediga samtidigt på flera veckor och hittade änligen en lucka)

Mitt i allt detta kommer pappa på söndag kväll och ska bo här denna och nästa vecka.(sönd-torsd).. (pga jobb), vilket är jätte trevligt eftersom vi inte hinner ses så mycket...

Ska träffa Erika (Vi har inte bestämt dag än) vi har en del att göra om man säger så =)

Sen ska ja å mamma fixa kjolen

(Borde även verkligen få tummarna ur och träffa fia och syster för de va med alldeles för länge sen nu., saknar ju er...sen pratade jag och liza om att ta tag i träningen..., sen skulle jag träffat sara för en vecka sen men de har inte funnits tid..)

Sen jobbar jag torsdag morgon och fredag kväll (tog en extra tur behövs lugnt pengar)

Efter jobbet kommer Alexandra å stannar över helgen- kommer bli skitkul-

Sen på lördag är det dags för johannas 25 års partaj -hipp hipp hurra...-

Vill bara Tillägga till dig ERIKA nu förstår ja va du menade när du sa att jag inte har tid för några intressen =)

Känns som att mina "borde göra" får skjutas upp en vecka till tyvärr...

Ja du Malin Persson jag säger bara: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

EN TIDSOPTIMIST DET ÄR VAD DU ÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0