Mina besökare
Totalt:

VEM HAR SAGT ATT JAG ÄR NORMAL

Va alldeles för länge sen jag fick ett av mina "berömda ryck" men är nu mitt uppe i det, kan va kvällskaffet (som jag normalt aldrig dricker)..
Är mitt uppe i en rejäl städning av toaletten, min gräns för vad jag klarar av nåddes när jag gick in så nu e det skurning av väggar, kakel, skåp, badkar å alltihop... luktar ajax överallt....mmmmmm i love love love...
Finns det något som är så härligt som att se resultatet av en städning när det är såååå behövligt..

Pappa ligger i soffan å kollar in hockeyn å undrade vad mitt problem var när jag börjar med detta projekt vid denna tiden... =)

Nä nu ska jag fortsätta... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0