Mina besökare
Totalt:

Å vilken härlig dag!!!!

Precis hemkommen från arbetet å sitter med nya favvo programmet i bakgrunden:

- RENT HUS- ja tycker dessa tanter e LJUVLIGA... ett underbart program....

Har varit så pass att jag på jobbet gick till och från A6 vilket har resulterat i mååånga steg på stegräknaren som för tillfället står på 26 000... så bra av mig eller hur =)

Kunde inte motstå å knäppa en bild på vägen:


Såååå fint eller hur???

Har varit en bra dag helt enkelt!!
I mon ska jag äntligen träffa Teres, var hela tre månader sen sist, helt sjukt, så de ska bli himla nice!!
Sen e det night jobb...

Tack till Troppan å Liza för de fina daterna igår å den goda maten ni bjöd på ♥

puss å godnatt








Kommentarer
Postat av: Therese

Tittar på programmet med ibland, men det är ju otroligt vad skitigt en del har det!

Det är ju lite kul, för jämför man, så hade man ju inte alls så stökigt å skitigt hemma som man tyckte innan programmet började=)



Härlig vårbild!

Å va duktig du är å pinnar på med dina steg,bra jobbat tjejen!

Kram!

2009-04-23 @ 10:31:23
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Alex

Tycker att Rent hus kan vara bra men tycker inte om program som gör att man bli illamående eller tappar aptiten när man äter. detta innefattar oxå programmet Du är vad du äter....det slår aldrig fel att man äter nått onyttigt eller fikar just som det går på, på TV:n!!!



Nu så börjar vi köra sovrummet...jiihooo...=)



Puss puss på dig.

2009-04-23 @ 16:19:34
Postat av: sara

Kikar oxå lite på rent hus, jag själv hade aldrig klarat av att städa hos andra när det blir så

x-tremt! Men det e kul å se! Kram

2009-04-23 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0