Mina besökare
Totalt:

Natti natt..

Nu ska jag krypa ner i ett härligt skumbad innan sömnen.. såå sköönt...

Insåg ju för ett tag sen att det kanske e dags att använda mina lyxiga badprodukter (som ja fick av Alex) innan jag flyttar eftersom jag inte har ngt badkar där... har hela tiden tänkt spara dem till ett lyxigt tillfälle eller något haha ja för det blir ju verkligen av med facit i hand... not.... så de e väll som dem säger man ska inte spara på lyxen utan faktiskt ANVÄNDA den..

nu får ni sova riktigt gott allihopa.. jag har en riktigt härlig dag att se fram mot i mon ja, först träffa min lilla Troppan å sen Liza minelli... så mysigt så...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0