Mina besökare
Totalt:

Onsdag onsdag onsdag

Har jobbat natt å somnade tidigt igår.... ITS A MIRACLE ... Var helt slut efter allt jag gått kom upp i över 22 000 steg så kände mig sjukt nöjd... Klockan sju gick jag ner till stan (vi hade data utb) sen gick jag hem å sen en massa på jobbet... så ja, var kanske inte så konstigt att jag somnade... sjukt skönt å komma hem efter natt jobb och inte vara död =)
Har redan dragit igång å greja i lägenheten...

Teres ringde innan, va underbart å prata med henne igen... hon har ju varit i Thailand å känns som en evighet sen vi hördes så nästa vecka ska vi ses =)

Nä nu ska jag fortsätta greja

Å föresten, Grattis till jobbet Alex♥


puss på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja det vore kul ;) jo enda stället man kan vara sig själv på känns de som. Kan ju bero på att man jobbar med underbara människor oxå :) hoppas du får en bra påsk! Ha de så mys med brors dottern oxå :) kramar

2009-04-09 @ 23:47:58
URL: http://malinfong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0